Tyrkysovo-šedé přání s věnečkem - návod

Ahoj, 

v posledních dvou návodech jsme skrze šablonu nanášeli pastu a dnes se budeme věnovat zlaté klasice, přenos Distress inkoustů skrz šablonu. Dnešní přání je velmi jednoduché a rychlé. 

Pro své přání jsem využila Broučkův aplikátor inkoustu, Broučkovu šablonu - spojované kruhy a Broučkův chipboard - listový věneček





Jako podklad jsem zvolila papír Prima Marketing - z kolekce Salvage district (k dostání u Broučka), nádherný jemně šedý papír. Pro tuto šablonu se hodí nějaký méně vzorovaný papír, aby se vám to moc netlouklo, přece jen šablona je dosti výrazná.

Pomocí aplikátoru naneste skrze šablonu Distress inkoust - u mne to byl Black shoot a Peacock feathers. Barvu jsem nanášela cik cak, občas i přes sebe.


Sejměte šablonu a celý papír jemně navlhčete vodou - já využívám  nejčastěji malinkou lahvičku se sprejem (můžete využít Mini Mister od Rangera nebo jakýkoliv jiný mini aplikátor). Papír vlhčím proto, aby Distress inkoust zareagoval a vytvořilo se ještě zajímavější pozadí.



Stejnými inkousty a aplikátorem nabarvěte chipboard. 



Pokud máte rádi roztřepené okraje, tak je roztřepte, ale rozhodně to není nutné. Nedoporučuju nijak okraje zdobit (Distress inkousty nebo kreslením ala prošívání, přáníčku by to neslušelo, šablona je fakt výrazná)


Přilepte chipboard na připravený panel. Možná si říkáte, proč nepracuji rovnou na základu přání. Nějak se mi lépe pracuje na panelu, ten, když zkazím, ta ho vyhodím a nevyhazuju tak celý základ přání. Proto používám tuto metodu. A také samozřejmě pracuji většinou z papíry z kolekcí velikosti 15x15cm :-)


Posledním krokem je dozdobení věnečku, já jsem sáhla po květinách a doplňcích od Primy patřící do stejné kolekce. Z jiného papíru z téže kolekce jsem na Big shotu vysekla větvičku. A přidala samolepící kamínky. 




Toto přání by se dalo považovat za přání pro ty, kdo neradi růžovou, červenou a jiné "holčičí barvy", zajímavá geometrická šablona překvapivě ladí s lístkovým věnečkem. Nebojte se kombinovat na pohled nekombinovatelné.


Prima den
Katka Dachovská

KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram