Professional dreamer - návod na stránku

Ahoj, 

dnes pro vás mám návod na jednoduchou stránku. Bude tak trochu mixed media, ale nebojte se, zvládne ji i začátečník. Jako podklad jsem si vybrala úžasný papír 7 dots studio z nejnovější kolekce Fortune-teller - jméno papíru Palmistry, tuto kolekci lze u nás koupit u Lena-art. Jsou to skvělé vícegramážní papíry, které přežijí mnoho vrstev různých médií. Jako doplněk jsem využila starší kolekci papírů 7 dost studio (odstřižky) a visačky z Fortune-teller kolekce.

Z Broučkova materiálu budete potřebovat šablonu skládaný květ a set razítek růže. Na následujícím návodu vám ukážu, že na vytvoření stránky nepotřebujete veliké množství ozdob, papírových kytiček, kovových ozdob a dalšího. Je opravdu minimalistická a přitom zajímavá.

Prvním krokem je ošetřit papír, dobré je využít průhledné gesso, můžete sáhnout i po bílém. Stačí ho nanést v tenké vrstvě. Papír se ošetřuje Gessem, aby se nevlnil, aby nesál tolik barvy (sprejů apodobně), jednoduše, aby více vydržel. Po každé aplikaci media je vhodné využít horkovzdušnou pistoli pro jeho usušení, abyste nemuseli dlouho čekat. 

Já jsem využila Clear Gesso od Rangera. Natřela jsem místa, která budou obklopovat hlavní fotku.

Na fotce je náš tříletý šarpej Caspi :-)



Abych měla lepší představu kam dát zdobení, tak jsem si tužkou obtáhla fotku. Je to takový pomocník. Skrze šablonu naneste jakoukoliv pastu a usušte.


Zde je detail, šablona skládaný květ je opravdu velmi povedená, jemná a zajímavá. Pasta je Finnabair.


Pod fotku nebudu dávat příliš mnoho vrstev, vystačila jsem si s jedním o trochu větším papírem, třemi visačkami a dvěma dalšími odstřižky. Všem papírům jsem lehce upravila okraje. Pozadí pod fotku zvolte takové, které se vám jednoduše nejvíce líbí. 


Nyní nadešel čas na to, připravit si hlavní ozdoby. Pomocí Distress inkoustů nebo Distress pastelek natiskněte na vzorovaný ladící papír růžičky. Není špatné sáhnout po více barvách inkoustů. Vzorovaný podkladový papír inkoust lehce pojme a vytvoří velmi zajímavý výsledek. Všechny růžičky a lístky vystřihněte. A to je opravdu vše co budete na zdobení potřebovat.


Já jsem tiskla inkousty Pumice stone, Forest moss, Walnut stain a Crushed olive a Moved lawn.


Kdo má rád více detailů může sem tam narazítkovat například textové razítko. Pozadí budeme zdobit ještě cákanci, proto je třeba sáhnout po inkoustu, který nereaguje s vodou. Archival ink nebo Staz on či Versa Fine inkousty jsou ty nej.


Připravené růžičky přilepte kolem rámečku s fotkou. Aby to šlo, je třeba fotku přilepit trochu výše, na to jsem využila hojně používaný trik, že místo 3D oboustranných polštářků se pod fotku dají jedna či dvě vrstvy kartonu (prostě kus z krabice). Jelikož mi připadalo, že kolem fotky ještě něco chybí, využila jsem kovové rámečky od La Blanche (taky koupené u Lena-art).




No a nakonec samozřejmě nemohou chybět cákance, ty jsem udělala pomocí Distress pastelek a bílého Gessa. Trochu barvy jsem také nanesla kolem růžiček. Jak uděláte cákance, jak dozdobíte vaši stránku je jen a jen na vaší fantazii. Distress pastelky jsem jen lehce načmárala na nepřilnavou podložku a mokrým štětcem jsem aktivovala pigment, stejně tak můžete využít Distress inkousty, jen se držte barev, které jste využili při razítkování růžiček.


Jak vidíte, stačilo pár věcí a vznikla jednoduchá stránka. 


Natisklé růžičky vypadají skvěle a zajímavě. 


 Nálepka proffesional dreamer je také z kolekce 7 dots studio Fortune- teller.





Prima den
Katka Dachovská


KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram