Květinové přání - návod

Ahoj,

dnešní přání se bude jemně třpytit a budeme lepit tak trochu mozaiku. Poslední novinkovou šablonou, kterou jsme ještě nevyužili je šablona elegantní květinová.

Jako podklad jsem zvolila papír od Prima marketing - kolekce Butterfly (k dostání u Broučka). Na pozadí bude papír ala dřevěné desky a na něm bude nalepená mozaika vytvořená z dalšího papíru z dané kolekce.



Papír pro mozaiku jsem rozstříhala přesně podle kostiček, využila jsem zejména květinové motivy, nepoužívala jsem postavy (papírky s postavou jsem lepila lícem dolů). Pro vaše přání můžete využít jakýkoliv scrapbookový papír, který vám bude ladit s podkladovým panelem.


Vytvořte vaši mozaiku. Lepte (na přípravený panel papíru dle velikosti vašeho základu přání) kvalitním lepidlem nebo pokud máte doma gel medium, využijte ho. Kdo má doma průhledné gesso, může celou mozaiku ještě zafixovat natřením. No nevím vlastně, zda se to může nazývat mozaikou, když jsou papíry cik cak nalepené přes sebe, tak raději ala mozaika :-)



Pomocí šablony naneste cik cak strukturovací pastu, kterou po sejmutí šablony hned posypte třpytkami. Sypte je nad scrapovým papírem, abyste mohli zbytky sesypat zpět. Podklad pod šablonou je nepravidelný, má různou výšku, proto při práci se šablonou ji pevně držte a nebojte se nanést více pasty, přebytky můžete vždy seškrábnout zpátky. Po práci ihned šablonu i špachtli umyjte.

Já jsem využila třpytky, které mám od Silhouette (výrobce plotru Cameo, Portrait,Curio). Třpytky se krásně zachytí na mokré pastě. Nechte vše na vzduchu uschnout. Moc nedoporučuju zrychlovat sušení horkovzdušnou pistolí, třpytky rády létají po celém stole a i jinde :-)




Předposledním krokem je nazdobení přání, ze svého sysliště jsem vylovila květiny, na Big shotu jsem vysekla lístky (Prima Marketing šablona) a peříčka (Memory box šablona).


Květinovou ozdobu jsem doladila papírovým provázkem od Broučka.




Ala mozaika na pozadí vypadá velmi pěkně, přání vyhlíží složitě, ale jak jste viděli, je to vlastně rychlovka. Kdo má doma glitrové pero Wink of Stella, může sem tam kytičky potřít, aby se jemně třpytily. 


Děkuji za pozornost
Prima den
Katka Dachovská


KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram