Klučičí přání s medvídkem - návod

Ahoj, 

dnešní přání bude velmi jednoduché, takový tip na rychlé přání. Tentokrát v barvách pro kluky, no díky medvídkovi spíše pro malé kluky. Tento týden budou návody postavené tak, abyste nepotřebovali žádný jiný než jednobarevný papír. Pozadí si vždy připravíte sami velmi jednoduše. 






Nejprve si připravíme pozadí, na kvalitní papír skrze šablonu naneste barvu, využijte takovou, kterou máte po ruce. Může to být Distress inkoust nebo jiná razítkovací barva případně akrylová barva. Broučkův aplikátor je vyrobený tak, aby se dal použít s jakýmkoliv médiem. Jeden tip ode mne tyto Hero arts ombré inkousty jsou opravdu skvělé, v jedné krabičce jsou schované tři odstíny dané barvy. 



Zde je detail pozadí, tam, kde jsem více přitlačila na aplikátor mám tmavší písmena. Líbí se mi jak tlakem a množstvím barvy na aplikátoru můžete vyrobit různé odstíny.


 Natiskněte a vybarvěte medvídka. Já jsem tiskla Archival inkoustem a vybarvila ho vodovkami.


Přání je to narozeninové a k narozeninám patří balónky. My si nějaké připravíme, stačí nám nakreslit jich pár na papír, vystřihnout a vymalovat. Nehledejte v tom žádnou vědu, balónky mohou mít jakoukoliv velikost, jakýkoliv tvar.


Pomocí 3D lepících polštářků přilepte medvídka a připravte si rozmístění balónků.


Kolem každého balónků omotejte kroucený provázek a každý z nich připevněte na přání a potom nejlépe jednoduše gelovou tečkou lepící připevněte šňůrky k medvídkově tlapce. 


Na kousek papíru natiskněte nápis Veselé narozeniny a vystřihněte obdélník. Připevněte na přání a připravený panel přilepte na základ přání. A je hotovo. Pár jednoduchých kroků a přání je na světě.


Líbí se mi, když lze využít vše co je doma po ruce a vytvořit tak něco nového. Jak vidíte pár Broučkových produktů a máte krásný výrobek. Nic složitého, nic finančně náročného. Nepotřebujete žádné drahé zahraniční razítkové sety ani žádné papíry s tiskem. Broučkovo razítko, šablona a trocha barviček úplně stačí.




Prima den
Katka


KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram