Má první digi razítka - My the very first digi stamps

Představuji vám svá první dvě oficiální digitální razítka - holčičku a kluka. Můžete je použít na jakákoliv přání třeba k prvním narozeninám. Razítka jsou 100% autorská, originální.

Připravila jsem také ukázky dvou přáníček za použití těchto razítek. Vymalovaná jsou  Promarker a Copic fixy.

V průběhu roku se chystám připravit celou autorskou kolekci razítek a vy je pak naleznete v eshopu.

Ráda bych slyšelá váš názor - líbí se vám?


------------

Hi, I would like to introduce you my the very first divi stamps. You can use them for example for birthday card. Both stamps are 100% original.

During year I am going to prepare whole collection of handmade digital stamps and you can find them in my internet store.

I prepared for you two examples of cards. For colouring I used Promarker and Copics.

I would like to hear your opinion - do you like them??








KateCrafts

11 comments:

  1. No super Kačko! Sice si nejsem jistá, jestli bych si osvojila jejich styl, ale jsou pěkné :)

    ReplyDelete
  2. Super! Jednoduchá a hravá. Moc se mi líbí. Jsem zvědava na další.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc se ti povedla, mám ráda takový jednoduchý styl, kreslím podobně, říkají, že to je naivní malba..:D Jak moc jsou jiné fixy Promarker a Copic fixy? Jaký je v nich rozdíl a rozdíl oproti obyčejným? Pavla Wagnerová

      Delete
    2. Pavli děkuji, já jinak malovat neumím, no ony i z mých primitivních malůvek pak vychází moje hračky, tak jsem i ráda, že jinak to neumím :D

      Promarker a Copic jsou fixy na lihové bázi, alkohol v nich dovoluje, že se barvy mezi sebou pěkně smíchají a vznikne plynulý přechod. Já nejsem na fixy žádný odborník, ale ty profi Copic sketch jsou prostě bomba, jedna sice vychází skoro na 150Kč, ale stojí za to, pak jsou Copic ciao, ty jsou taky fajn, ale mají tlustští štěteček a kulatý tvar, tak je musím pořád honit po stole, Promarker je jiná značka fixek víc pro architekty jak jsem si všimla na netu, jsou něco jako mezipřechod mezi ciao a sketch :-)

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. Mě se líbí a vypadá to že jdou i dost velká ....kdy bude možnost si je koupit? Bonďa

    ReplyDelete
  5. Já myslím, že jsou naprosto super :-) Mám ráda čistý, jednoduchý styl ... Fakt moc krásná! Povedly se ti. Těším se na další!

    ReplyDelete
  6. Moc hezký nápad ;-) pěkně vypracované!! Chválím ;-)

    ReplyDelete

Instagram