Digi razítko ufo - Digi stamp ufo

Hi, this cards I choose for DT call. I am using digi stamps a lot and this I draw for myself because I was not able to find funny ufo.

Pleas visit my english blog too http://www.katecrafts.com

Kate


Ahoj namalovala jsem další obrázek, tentokrát je to něco pro kluky - veselý ufounek. Jelikož jsem zaznamenala veliký ohlas na mé obrázky, tak jsem je hihi no všechny tři, vložila do eshopu.

Zakoupit je můžete ZDE. Stále ještě ladíme automatické stahování souboru po zaplacení, takže se může ještě vyskytnout chyba. Prozatím vžy raději posílám obrázek ještě osobně, než bude automatické stahování 100% fungovat.

Jak funguje digitální razítko?

Úplně stejně jako to klasické, s tím rozdílem, že za vás razítkuje tiskárna a vy si můžete obrázek zvětšit, zmenšit, zúžit nebo rozšířit dle libosti. Takže můžete mít pokaždé obrázek úplně jiný. Jednoduše si ho přizpůsobíte svému projektu.

Dnes jsou již tiskárny tak kvalitní, že se mi nestalo, že by moje inkoustová nebo laserová tiskárna vytiskla obrázek špatně. A navíc se mi obrázek při kreslení lihovými fixy nerozmazává. Ani při použití distress produktů, tedy pomůcek založených na reakci vody, se nic nerozmazalo.

Viděla jsem na internetu i videa, kde digi obrázek embosovali. Papír se natře GESSO pastou, nechá zaschnout, pak se obrázek vytiskne a POZOR velmi rychle se musí posypat embosovacím práškem. Návod v angličtině najdete například ZDE.

Další možností je obtáhnout obrysy obrázku průhlednou nebo barevnou embosovací fixou. Je to takové jednodušší.

Tak tady je ufounek a pár přáníček na ukázku. Nebojte budu malovat i trochu méně infantilní obrázky :D ale no tyhle veselé mě baví.



1. Obrázek jsem vytiskla a vymalovala promarker fixy, vysřihla. Na čtvercovou čtvrtku jsem natiskla color box polštářky hvězdičky (razítko od Aladine - sada geometrické tvary). Pak už jsme jen 3D pěnovými čtverečky nalepila ufounka a celou čtvrtku ještě podlepila o fous větší čtvrtkou.


2. Obrázek jsem vytiskla vymalovala copic a spectrum noir fixy a vystřihla. Pozadí vzniklo razítkováním razítky od Artemio v kombinaci s Color box razítkovacími polštářky a třpytivým ebosovacím práškem od Aladine(na fotce to není vidět, ale jemně se leskne). Doplněno samolepícími kamínky od Papermania


3. Obrázek jsem vytiskla, vystřihla a vymalovala spectrum noir fixy. Pozadí vzniklo kombinací distress ink peacoc feathers a shabby shutters. Dále razítkem kruhu (Aladine - geometrické tvary) a razítkovacími polštářky  distress ink peacoc feathers a shabby shutters a squeezed lemonade. A Memory box kovovou šablonou vznikly vlnky za kterými je schován ufounek.


4. Zde je vytištěný obrázek vymalován spectrum noir v kombinaci s promarker fixy, zubatými nůžkami vystřižen kruh. Pozadí vzniklo Distress ink - peacoc feathers, shabby shutters, squeezed lemonade, crushed olive. Dále jsem si vyřízla z oboustranně lepící folie na plotru hvězdičky, různě je nalepila a posypala třpytivým práškem. 



KateCrafts

1 comment:

Instagram