Když v pracovně voní dřevo a ještě k tomu razítkuju

Loni na podzim jsem si poprvé koupila masivní dřevěné výřezy, abych se naučila vyrábět patinu. Během chvilky jsem si to šmudlání štětcem, smirkování a ladění dřevěných dekorací zamilovala. Sice to vypadá opravdu legračně, když na dekoraci pečlivě vyrobíte x nátěrů a pak si je systematicky zničíte, ale výsledek je parádní.

 A tak vzniklo mnoho houpacích koníků, srdíček, slonů a lodiček. Ty už jsou vyprodané a já opět našla čas něco vyrobit.

A jak patinu dělám? Velmi jednoduše, klasickou barvou na dřevo vrstvím (ne na značku se mě neptejte, kupuje mi ji manžel) - černý podklad, dva bílé nátěry (samozřejmě vždy mezitím je doba schnutí), pak smirkový papír a smirkovat patinovaný vzhled, mám tři stupně hrubosti (začněte od nejhrubšího a končete nejjemnějším), no a je hotovo :-)

Dnes jsem také vyzkoušela razítkování na dřevo, sice už jsem razítkovala na překližku, ale na masivní dřevo, na kterém jsem vyrobila patinu, to ještě ne, šlo to parádně. Použila jsem razítkovací polštářek Color box (různé odstíny) a embosovací prášek průhledný od Papermania. Sice by to bez embosu vypadalo taky dobře, možná víc starobyle, ale nějak se tam ten motýl moc ztrácel.

Zvu vás k sobě do obchodu na návštěvu :-)






KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram