MY NEW BLOG

If you are english speaking visitor please go to my new blog www.katecrafts.com

Kate

Saturday, November 9, 2013

Krajkářské trhy podzim 2013

Ahoj,

jak jsem slíbila, tak vám přináším malou reportáž z Krajkářských trhů. Konaly se v Praze v budově gymnázia v Jindřišské ulici. Nejprve musím napsat něco k umístění, centrum Prahy je OK, ale ty prťavé učebny gymplu byly prostě děsné. Návštěvníci se v nich mačkají, drnkají do sebe taškami a musí si pořád dávat pozor, aby něco prodejcům neshodili. Místo je to nepřehledné a musíte si dávat pozor, abyste nějakou ze tříd nevynechali, pokud máte v plánu projít všechno.

Mám takový pocit, že rok od roku ubývá prodejců materiálu. Kromě potřeba na paličkovaní, které byly zastoupeny hojně to byla bída. Pár knoflíků, stuh, hromádka korálků a komponentů a nějaká ta vlna, dva látkové obchody. Upřímně moc jsem si toho do svého sysliště nedonesla. Nějaké formičky na vánoční cukroví, pár scrapbookových papírů a jeden perníček pro Tobíka. Šité věci mne moc nezaujaly, bylo tam totálně přešperkováno. Nazvala bych tuto akci -  jarmark mini prodejců, kdo něco umí a chce to ukázat, jde prodávat na krajkářky. Rozhodně to není o nekvalitě výrobků to neee, ale je to taková no docela nuda. Dílničky tam skoro nenajdete, takže děti s sebou moc neberte, je to vyloženě akce pro dospělé.

Fotila jsem mobilem a jen tam, kde mi to prodejci dovolili, zde pár foteček.











No comments:

Post a Comment