MY NEW BLOG

If you are english speaking visitor please go to my new blog www.katecrafts.com

Kate

Tuesday, November 5, 2013

Jak mě uhranuli draci

Aladine jednou za čas vypustí do světa novinky. Letos na podzim to byly nové sady razítek. A mezi nimi i dráčci. No řeknu vám, jsou fakt super! Samozřejmě, že jsem je hned musela mít ve svém syslišti. 





A tak jsem se pustila do razítkování. Narazítkovala jsem si je všechny, vymalovala a zkusila zakomponovat do přáníčka. Čas byl zatím jen na dva dráčky - letícího a chrlícího oheň. Opět jsem si vzala na pomoc svůj plotr Silhouette  a dala se do díla. Vyřezala jsem mráčky a ohnivé plamínky, sestavila přáníčka. Musím se pochválit opravdu v jednoduchosti je krása, i můj největší kritik manžel řekl, že jako je to pěkné :-) Už se těším až budu mít zas volnou chvilku, abych mohla zpracovat další z dráčků. Jinak pozaďový papír je z Davony - sada papírů Capsule pastel, dráčci jsou přilepení 3D pěnovými polštářky, plamínky jsou dozdobeny samolepícími kamínky.










No comments:

Post a Comment