Visačky - inspirace, tipy

Pro lepší názornost, jak vypadají Broučkovy novinkové šablony, jsem pro vás připravila několik visaček, no několik, je jich celkem 18 :-) Visačky by se samozřejmě daly vyzdobit dále, nějakou tou vločkou, obrázkem apod., ale pro účel názorné úkázky jsem je nechala jen tak.

První set je zdobený klasickou technikou nanášení inkoustu skrz šablonu za pomocí aplikátoru. Použila jsem dye ink (dye ink je inkoust, který rychle schne, není vhodný na embosování, vytváří pěkný jednolitý otisk při razítkování, ovšem první dojem bývá, že je otisk nepravidelný, až za chvilku se inkoust jakoby rozlije do jednolita). Dye ink - je skvělý pro techniku nanášení aplikátorem, právě díky své hladkosti, v našich končinách se hodně používají Distress inkousty, jsou skvělé, ale mně se více líbí skrze šablonu nanášet dye ink. Jako u všeho v kreativním světě je to jen otázka preferencí. 

Jak níže vidíte i velmi detailní vločkové šablony jsou úplně v pohodě a výsledek je ostrý. 

TIP: pokud chcete mít výsledek ostrý, nestínovaný, nanášejte inkoust v různých směrech, nahoru a dolů, doprava, doleva a třeba i krouživým pohybem








Druhá technika je trochu "patlavější", skrze šablonu jsem nanesla light paste od Finnabair a poté posypala glitry (nedám dopustit na glitry, které jsou v příslušenství k plotrům Silhouette - k dostání ZDE - říká se jim třpytivý prášek a jsou úžasně jemné). Lehkou pastu jsem využila proto, že je jemná a dá se roztírat do velmi tenkých vrstev a schne do skoroprůhledna (v té tenké vrstvě) , ale můžete využít jakoukoliv, kterou máte po ruce.  

V případě glitrů a pasty není výsledek tak ostrý jako u nanášení inkoustu, ale zato je nádherně vánoční, takový jakoby načechraný. Doporučuju spíše světlé glitry, jak je vidět u ukázky ze zlatými, tak to dost splývá a na fotce není výsledek moc vidět. V reálu ano, ale musí se visačka otočit v ruce, aby se správně zaleskla. 

TIP: při nanášení pasty přichyťe šablonu maskovací papírovou páskou ke stolu nebo desce, na které pracujete,  nehnete si tak šablonou omylem a výsledek bude ostrý neupatlaný







Poslední technika je nejpatlavější, skrze šablonu jsem nanášela pastu od Marabu ve zlaté barvě, pracuje se s ní dokonale, ale strašně blbě se dostává ze šablony a hrozně rychle schne, takže je třeba šablonu po použití buď rychle hodit do misky s vodou nebo otřít dočista vlhčeným ubrouskem. Já šablony čistím hned po práci, po daném kroku při tvoření. Zvýšíte tím jejich trvanlivost a zajistíte, že se vám drobné otvory v detailních šablonách zbytečně neucpou.

Na mé vločkové visačce, která vypadá upatlaně (ta předposlední) , vám ukážu názorně chybu, při nanášení jsem si hnula šablonou, byla jsem líná si ji přichytit lehce na krajich k desce stolu maskovací páskou a hnula se mi. Nechala jsem to tak, alespoň vidíte, že je lepší udělat krok navíc a mít projekt čistý než být líný jako já a mít ho upatlaný :D 







Nové Broučkovy šablony jsou prostě skvělé a hodí se na jakýkoliv vánoční projekt. Zkuste je taky.

Prima den
Katka



KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram