Bílo-zlatá vánoční přání

Opět jsem zde s ukázkami vánočních přání. Před sezónou jich musím vyrobit pár desítek, jelikož je prodávám i do kamenných prodejen, ráda vymýšlím  nové koncepty, ale vždy musí být takové, aby šly dobře udělat ve větším počtu.

Tentokrát jsem vytvořila romantická bílo-zlatá přání. Miluju embosovat různé výseky a potom je používat jako dekoraci na přání. Vždy si mohu vyrobit svou originální ozdobu z materiálu, který mám doma po ruce.

Pro zlaté embosování (a stříbrné a bílé) nyní nejčastěji používám embosovací prášek od Stampendous, je nádherně detailní a jeho zlatá není tak kýčovitá. Ozdoby (lístky) jsem embosovala dvakrát, aby vznikla dokonalá imitace kovu.

Nedávno jsem se zakoukala do okrajových šablon, a tak jsem si u Scrap decor koupila jednu sadu, jsou užasné. 

Snad se Vám inspirace bude líbit, prima víkend.
Katka






KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram