Novinky u Broučka a inspirace

Ahoj, 

dnes pro vás mám připravená romantická přáníčka, na které jsem využila novinky od Broučka - kartonové dekorace (chipboardy). Na přáníčkách ještě nejsou přímo chipboardy, ale výřezy z překližky, které jsem měla jako testovací vzorek, chipboardy jsou však naprosto totožné velikostí i tvarem.

Nabídka chipboardů se bude postupně rozšiřovat o další motivy, texty, písmena, čísla..... Vše vyráběné v čechách dle autorských návrhů.


Pro základ přání jsem využila krásné papíry La Blanche, které u nás můžete zakoupit u Lena-art, jsou to nádherné kvalitní papíry, které se hodí nejen pro romantické tvoření. Všechny hlavní ozdoby jsou nabarvené akrylovými barvami. Všechny ozdoby jsou lepené 3D matte gelem od Finnabair. Některé z kytiček jsou kupované, jiné ty níže využité u přání s klecí, jsem vytvořila pomocí výsekové šablony, akvarelového papíru a olejových pastelů Prima Marketing.






Tento růžový papír (podklad) není La Blanche.







KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram