Razítka Pink and Main u Broučka a inspirace co s nimi

Ahoj, 

jelikož mám tu čest být v design teamu firmy Pink and Main, která produkuje krásná fotopolymerová razítka (laicky řečeno tak průhledná), rozhodla jsem se zařadit k Broučkovi do nabídky některá z nich. Samozřejmě u nás se mluví česky, takže jsem mnoho sad ani nebrala, protože to bylo samé slovo. Snažila jsem se na úvod vybrat taková má nejoblíbenější a univerzální. Celou kolekci razítek od Pink and Main za rok 2015 mám doma. Vybírat je opravdu z čeho.

S razítky Pink and Main se mi pracuje opravdu skvěle. Jsou kvalitní, otisk je čistý a jasný a hlavně jsou krásně neokoukaná v našich končinách. Takže pokud děláte přáníčka na prodej, můžete si být téměř 100% jistí, že je nikdo jiný nebude mít.

Razítka mám prozatím ve velmi limitované kolekci.

Razítka můžete doplnit šablonami od Broučka, dohromady krásně ladí.

Koupit razítka můžete ZDE u Broučka.








A zde je několik tipů, jak razítka využít. Všechno to jsou přání z mé dílny.










Prima den
Katka

KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram