MY NEW BLOG

If you are english speaking visitor please go to my new blog www.katecrafts.com

Kate

Monday, November 2, 2015

Gorjussky jen tak

Ahoj, 

Gorjuss panenky jsou super pro trénování vymalovávání Copic fixy, vždy mám pár panenek vymalovaných po ruce a jednou za čas příjde nálada na to, zpracovat je na přání.

V jednoduchosti je krása a poslední dobou jsem propadla kouzlu přáníček v různých tvarech. 


Když jsem vymalovávala tento obrázek neměla jsem tušení, jak ho napasuju na přání, nakonec jsem sáhla po oveřených papírech od 7 dots studio, šabloně pana Broučka s hvězdičkami a nápisem od 7 dots studio. Vzniklo toto jednoduché přání, které může být prostě jen tak pro někoho, aby ho povzbudilo v jeho plánech.


Spojení zelené s oranžovou funguje prostě skvěle, jako dodatek stačí trocha papírových květin a přání je na světě.


Červeno-zelená kombinace, to je vánoční klasika. A tak jsem tuto zimní Gorjussku oblékla do těchto barev a obklopila ji vločkami. Opět velmi jednoduše. Myslím si, že k takto výrazným razítkům by se nemělo dávat až tak moc zdobení okolo. Jinak by se v něm panenky ztratily.


Prima den
Katka

No comments:

Post a Comment