Návod: clean and simple přání

Ahoj, 
jelikož má pan Brouček krásné šablony, také s nimi sám tvoří. Dnes pro vás mám inspiraci na jednoduché přání ve stylu clean and simple - což znamená, že je tam ústřední obrázek, něco kolem, ale také dostatek volného místa, žádné vrstvení, zdobení, jednoduše a čistě.

Jak na to:
1. Nejprve si natiskněte ústřední obrázek, moje holčička je razítko od Penny Black, využila jsem Memento inkoustovací polštářek, jelikož jsem obrázek následně vybarvila Copic fixy.
2. Natiskněte si bublinu s nápisem - razítko pana Broučka . Doporučuji tisknout inkoutstem, který nereaguje s vodou, jelikož budeme následovně využítvat Distress inkoust. Nejvhodnější je Archival ink, Staz on nebo Versa fine.
3. Vezměte šablonu se srdíčky od pana Broučka, položte ji na papír, pomocí Distress inkoustu a aplikátoru naneste inkoust. Pokud nemáte Distress inkoust, lze přes šablonu aplikovat pomocí jakékoliv jemné houbičky (například levné  na makeup od Vietnamců) a jakéhokoliv razítkovacího polštářku. Jednoduše využijte to, co máte doma. Jelikož je šablona průhledná můžete pohodlně vidět, kde máte váš obrázek. 
4. A je hotovo, já jsem pracovala na panelu, který jsem následovně přilepila na základ pro výrobu přání. 
Pokud budete tvořit v takovém jednoduchém stylu, nepřidávejte žádné mašličky, kytičky, nebarvěte kraje přání Distress inkousty. Clean and simple znamená jednoduché a čisté, a tak by to mělo zůstat.

další ukázky mých přání s využitím Broučkových šablon
Prima tvoření
Katka Dachovská alias pan Brouček

PS: veškerý scrapbookový materiál můžete zakoupit u Lena-art

KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram