Razítka Hero Arts a Penny Black v akci

Tak jsem se dnes o sobě dozvěděla, že jsem prý veřejně známá osoba, docela mne to pobavilo a tak trochu potěšilo, že je o mou práci takový zájem. Hmm teď bych měla přemýšlet co píšu na blog, ale víte co na to já kašlu. Vždy jsem šla tak trochu proti proudu. No jo je to hrůza, ono se nenosí říkat v dnešní době své názory na plnou hubu, ale já už jiná nebudu. Politik nejsem a ani snad nikdy nebudu, aby se někdo po mne v budoucnu vozil za mé názory v minulosti. Takže všem rejpavým dámám vzkazuju, ať si uklidí před svým prahem a pokud se o mě tak zajímají, tak budu ráda, pokud je něco nového naučím. A že kopu kolem sebe? Kdo by nekopal, kdyby se do něj pouštěly sršni? 

A že se názory dají psát jinak, no jasnačka, nikomu nebráním psát své články a vyjadřovat své názory.  Od toho  jsou blogy, jen nevím, proč bych kvůli někomu měla já měnit názor a hluboce diskutovat.  Taková nejsem. Jo stále se musím ovládat, abych všem hned nevynadala,  pořád se neumím naučit, že mám mlčet, že mám zavřít zobák a nic neříkat. Že takové diskuze k ničemu nevedou. Já se příště polepším a už budu mlčet slibuju! Měla bych si to konečně dát jako předsevzetí, nekecej, nehádej se, mlč, nediskutuj :-) Takže příště vyslechnu názor a budu mlčet, každý může říkat co chce. Ale nikdo se nemusí ztotožňovat s názorem druhých. Chjo je mi tolik a pořád se učím jak ovládat sama sebe.

Po mé xté praxi mezi závistivými lidmi už vím, že se pár jedinci s nízkým egem  a asi nepříliš příznivou rodinnou nebo pracovní atmosférou nemůžu nechat rozhodit, protože to co dělám, dělám s láskou a tak jak si myslím, že je to dobře. A komu se to nelíbí ten si tak může akorát lehnout na záda a třepat nožičkama (pro neznalé je to hláška Zdeňka z Taková normální rodinka, když Káče zakáže koupit si nový kabát).  A pokud mi někdo závidí me mini úspěchy, já mu nebráním zvednou zadek a taky něco dokázat.


No dost keců jdeme tvořit. Tentokrát jsem vzala do ruky super razítka od Hero arts, která mám od Lena-arts a od Hurá papír mám báječná razítka Penny Black. Krásné slunečnice mám od Papero Amo. A set razítek se slonem od Penny Black mám od Idea-creative.

Penny Black razítko 


Hero arts - jak jelen, tak báječné pozadí.



Hero arts ptáčci i pozadí.


Hero arts


Hero arts - ovečky i pozadí


Penny Black - set razítek Jumbo love od Idea-Creative



Penny black 


Penny Black


Penny Black - cute as a bug


KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram