Jak se učím vymalovávat Gorjuss a Mirabelle razítka

Ahoj, pomalinku buduju svou sbírku Copic fixů, ne ciao, ale ty druhé, o fous dražší. Jsou prostě super! Zatím je kombinuju s Promarkery, které jsou taky fajn, když je člověk dostane takzavě do ruky. Chce to trochu cviku. Ale pořád nemám ráda Spectrum noir a tluču se do hlavy, že jsem do nich dávala peníze. Ony se prostě blbě blendují, často rozpíjí a no nemám je ráda.

Vymalovávání trénuju na razítkách s úžasnou Gorjuss holčičkou, ani bych netušila, že mě to tak bude bavit. U telky totiž nedokážu sedět s rukama v klíně a tak mám u křesla stolek na notebook co prodává Ikea a na něm maluju. Můj trpělivý muž už si zvykl, že se prostě u telky svítí velkým světlem. A tak vlastně trénuju malování, které mě baví, a přitom nejsem pořád zavřená v pracovně :D a muž nebrblá.

Pokud se chystáte investovat do Copiců, doporučuji projít internet, jen na pinterestu jsou stovky nástěnek a odkazů na návody. kde najdete i čísla. Já doporučuji začít základem. Klidně na začátek stačí dvě fixy od každé barvy, které spolu blendují. Na obličej spíše tři. A až se do toho zamilujete, tak postupujte dalšími tóny. Ono je jich fakt děsně moc. Copicy mají ve výtvarných potřebách Zlatá loď v Praze a pokud do Prahy nemáte cestu, tak nebojte, posílají je i poštou. Nebo můžete poprosit jakýkoliv z našich kvalitních scrapbookových obchodů, holky vám je rády objednají, když budou vědět čísla. Největší výběr má Hurá papír, ale stejně tak vám pomůže Lena-Art, Pretty papers nebo Paper amo, případně další.

Promarkery jsou o trochu levnější a také se dají sehnat u nás. 

Tak a teď už k obrázkům, je vidět, že někde mi to opravdu šlo a někde mám velké mezery. Mám radost z Mirabelek, vypadají celkem opravdově. Stejně tak jak maluji Copicy a Promarkery maluju také akvarelovými pastelkami, ale to někdy jindy, no a mám spadeno na křídové tužky achich, jen by to chtělo sponzora :D













KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram