Razítko vločky od KETA v akci

Krásný den,

svrběly mě ruce, a tak jsem se přihlásila do soutěže vyhlášené designérkou razítek Ketou - najdete ji ZDE.

Na její razítka jsem natrefila náhodou díky kamarádce, a jak pomalu "syslím" scrapbookový materiál, tak jsem samozřejmě nějaká musela mít.

Jsou fakt parádní, tiskne se s nimi krásně a taky na textil. Což se všemi razítky nejde.

Do soutěže jsem vytvořila embosované dekorační srdce na zavěšení - razítko od Kety jsem zkombinovala s razítky od Aladine a teplem embosovala (používám inkoust Color Box je super!). Krásně se leskne. Doplnila perličkami samolepícími.

A také jsem vytvořila andělku s šatičkami plnými vloček. 22cm vysokou, veselou, no prostě takovou jak ji dělám.

Snad se výrobky budou líbit.

Prima den
KačkaD





KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram