Čoko knoflíky ala pan Brouček

Krásný den,

knoflíků není nikdy dost a tak jsem se rozhodla udělat také čokoládové. Silikonové formy jsem syslila už hodně dlouho, na fimo byly moc měkké a na deco clay se nehodily. Teď jako by je našel. Čokoládové knoflíky se v nich dělaly parádně.

A co je k tomu potřeba? No já se s tím nepárala, nalámala jsem ledové kaštany, přidala čokoládu mléčnou co jsem vyštrachala ve špajzu (no asi byla nic moc, protože měla v sobě dost tuku, ale co nadělám, když jsem ty dobré sežrala :D) , všechno ve vodní lázni rozpustila a nalila do formy. Pomalu malou lžičkou. Protože bylo čokolády víc než formy, tak pro urychlení jsem vždy naplněnou silikonovou formu dala do mrazáku na pár minut, pak už šly knoflíky vyloupnout jedna radost.

A protože mi jako ledová čokoláda moc chutnají, tak jsem jednoduše celou nádobu s knoflíky nechala v mrazáku.



KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram