Moje slavná hračka

Krásný den,

dnes bude trochu chlubící. Aniž bych to tušila, tak se můj pejsek Betynka dostal na titulní stranu krásného časopisu Švadlenka.

Je to úžasný pocit, když na vás takhle koukne vaše práce. Betynka bude teď měsíc bafat na každého z trafiky nebo z obchodů s galanterií.

Jsem moc ráda, že se moje hračky šijou (ano říkám moje, protože je mám všechny ráda a jsou opravdu 100% autorské), a že z nich má spousta dětí radost. A mohu slíbit, že i nadála se budete s mými projekty ve Švadlence potkávat. Tedy do té doby, než dojde fantazie, a to doufám, že hodně dlouho nebude.

Nebojte se toho, pokud máte nějaký pěkný šicí projekt, nabídněte ho do Švadlenky.

Já jsem amatér, šiju dva a půl roku a jak mě to chytlo, tak mě to asi jen tak nepustí. No ještě, že mám tak úžasně tolerantního manžela a klidného syna, ty tuny látek, knoflíků a stužek, které jsou všude kolem nich, jim vůbec nevadí.

A nemohu zapomenout, že i v tomto čísle je scrapbookový počin mé kamarádky Dáši - www.fler.cz/kakou. :-)




KateCrafts

2 comments:

  1. Tak to je úspěch Broučku, gratuluji!

    ReplyDelete
  2. Kačko, to je famózní úspěch!!! Moc moc gratuluju! Hezký den! LenkaH.

    ReplyDelete

Instagram