Moje první praštěná taška

Krásný den, všude kolem mě se šijou tašky, tak jsem si řekla, zkusím to taky.

Ne, nechtěla jsem tupě šít dle střihu jiného, tak jsem si vymyslela svůj a hlavně chtěla jsem tašku veselou, která tu ještě není. Vznikla tahle ujetá messengerovka. Je vyztužená ronarem, takže krásně drží tvar a popruh je velmi dobře přišitý, takže taška snese opravdu dobrou zátěž.

Já vím, je šílená, praštěná a má ještě moc chybiček - třeba to, že jsem chtěla nejprve popruh přišít jen knoflíkama (zafixovat strojem a pak knoflíky na to) hmm to mi nedošlo, že potom nepůjde regulovat. A ještě pár drobností by se našlo, ale co "chybama se člověk učí :-)

Rozměr je úžasných 35x50cm 

vnitřek má kontrastní barvu a je tam i kapsička


Mám v plánu ušít další takové tašky, baví mě to a není to rozhodně nuda.

KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram