Podzimní přání s medvídkem

Letošní podzim je úžasně teplý, včera jsme seděli s rodinou na terase oblíbené restaurace a libovali jsme si, že je 29 na sluníčku, šílené co. Na druhou stranu mi hodně chybí houbaření, voňavý podzimní les, vlhko ve vzduchu a krásné hříbky vykukující z mechových pelíšků.

Zatím se mi ani nijak podzimně nechtělo tvořit, ale je opravdu nejvyšší čas začít.

Dnes pro vás mám inspiraci na jednoduché přání s medvídkem. Medvídka jsem na akvarelový papír razítkovala Versa Fine onyx black inkoustem, to je můj oblíbený inkoust, jelikož je voděodolný (jako archival) a velmi výrazný. Obrázek je vymalovaný akvarelovými fixy Kuretake - Clean color real brush, ty jsou prostě super, dokonce jsem zjistila, že jsem odsunula Copicy na druhou metu a stále častěji sahám po těchto akvarelových fixech. Miluju na nich, jak je mohu pohodově míchat přímo na papíru. Vymalovaný obrázek jsem vystřihla.

Koncepce přání je pak velmi jednoduchá, z různých papírů jsem pomocí výsekových šablon vysekla lístky a medvídek na nich jakoby stojí.




Prima zbytek neděle
Katka



KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram