Exkluzivní host u Broučka - Rikka Kovasin

Krásný den,

dalším exkluzivním hostem u Broučka (druhým po Martě Piekarczik) je úžasná Riikka Kovasin. Riikku jsem poznala v online světě již dávno tomu, ale osobně jsem měla tu čest na veletrhu ve Frankfurtu letos v lednu. Darovala jsem ji několik šablon s tím, aby mi řekla svůj názor případně je použila. Vždy je super mít zpětnou vazbu zejména od takového profesionála a tak šikovné umělkyně jakou je Riikka. Riikka byla nadšená, Broučkovy šablony se jí líbily a dnes si můžete prohlédnout jak s nimi kouzlila, respektive jak kouzlila se šablonou ozubená kola, razítkem věnečku a šablonu zdi.

S Broučkovým materiálem vytvořila set ATC kartiček ve vintage stylu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
originální text Riikky:

Hello there!

It’s Riikka from Paperiliitin (paperiliitin.blogspot.com) here to share a few ATCs with the Broucek products. I was so happy when I met Kate in Frankfurt at the CreativeWorld show. I was working there and she came by to say hello. If that wasn’t lovely enough, she also brought to me some of her brand new products to play with! I just adore stamps and stencils as they both are so versatile!

In these vintage styled ATCs I used two stencils and one stamp while doing the backgrounds. I first misted the brick wall pattern to the background and then added the gears using a rust paste. After that I tinted the whole cards with tea and after drying added some random stamping with a wreath stamp.
On top I then layered some stickers and die cuts to make the focal points. The embellishments include some wonderful old buttons I got in an ATC swap so they are kind of returning to the circulation!

Thank you for this opportunity Kate and wishing all of you all the best!
Xoxo Riikka
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
volně přeloženo:

Ahoj, 

jsem Riikka z Paperiliitin (paperiliitin.blogspot.com) a ráda bych se s vámi podělila o několik ATC kartiček, vytvořených z Broučkova materiálu. Byla jsem ráda, když jsem ve Frankfurtu na veletrhu CreativeWorld potkala Katku. Pracovala jsem tam a ona mne přišla pozdravit. Bylo to od ní velmi milé, také mi přinesla své nové produkty, abych si s nimi mohla hrát. Velmi obdivuji razítka a šablony, obojí jsou tak mnohostranně použitelné.

V těchto ATC kartičkách ve vintage stylu jsem při tvorbě pozadí využila dvě šablony a  razítko. Nejprve jsem sprejovala barvu skrze šablonu zdi a poté jsem za použití pasty s efektem rzi vytvořila ozubená kola. Potom jsem vše obarvila černým čajem a když vše uschlo tak jsem sem tam razítkovala věnečkem. Nakonec jsem využila nějaké výseky a nálepky, pro vytvoření hlavního motivu. Ozdoby, které jsem využila jsou nádherné staré knoflíky, které jsem obdržela v jedné ATC výměně no a nyní se vrací do oběhu!

Děkuji Katce za příležitost a přeji ji vše nejlepší!
Riikka







Děkuji moc za úžasné ATC kartičky. Pokud se vám práce Rikky líbí, nezapomeňte navštívit její blog.

Thank you very much for great ATCs Riikka! 

Katka

KateCrafts

3 comments:

  1. I took a look at your shop site to see what Riikka has used. Lovely stuff you have - but is the order only possible for Czech republic? What about Austria?

    ReplyDelete
  2. Hi Alice, shipping abroad is no problem, I accept PayPal. I am working on new shop it will be in english too, now just czech shop.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This is good news! Could you please comment my blog once your new site is up. Thanks!

      Delete

Instagram