MY NEW BLOG

If you are english speaking visitor please go to my new blog www.katecrafts.com

Kate

Monday, October 5, 2015

Inspirace na halloweenská přání

Ahoj, 

ačkoliv osobně doma žádný halloween neslavíme, hodně se mi líbí všechno možné zdobení okolo a samozřejmě i papírová přání.

Když jsem viděla novou kolekci La Blanche s tématikou Halloweenu, neodolala jsem. Hned jsem ji musela mít.

Vytvořila jsem různá přání, ale v jednotném jednoduchém stylu. Na mnoho z nich jsem použila své šablony a Distress inkousty. Také nová razítka La Blanche (no nevím zda jsou nová, ale já je mám nově :-) )



- zde použita šablona - nepravidelný chevron


- zde použita šablona pravidelný chevron a tlapková


- zde použita šablona s čísly


- zde použita šablona pravidelný chevron




- zde použita šablona s písmeny



- zde použita šablona s filigránem, která bude k prodeji koncem tohoto týdne :-) 



 - zde použita šablona s čísly


- zde použita šablona s čísly


No nejsou ty obrázky parádní :-) Pokud byste chtěli stejné, spěchejte k Lena-art, dokud ještě jsou.

prima den
Katka


No comments:

Post a Comment