Inspirace na halloweenská přání

Ahoj, 

ačkoliv osobně doma žádný halloween neslavíme, hodně se mi líbí všechno možné zdobení okolo a samozřejmě i papírová přání.

Když jsem viděla novou kolekci La Blanche s tématikou Halloweenu, neodolala jsem. Hned jsem ji musela mít.

Vytvořila jsem různá přání, ale v jednotném jednoduchém stylu. Na mnoho z nich jsem použila své šablony a Distress inkousty. Také nová razítka La Blanche (no nevím zda jsou nová, ale já je mám nově :-) )



- zde použita šablona - nepravidelný chevron


- zde použita šablona pravidelný chevron a tlapková


- zde použita šablona s čísly


- zde použita šablona pravidelný chevron




- zde použita šablona s písmeny



- zde použita šablona s filigránem, která bude k prodeji koncem tohoto týdne :-) 



 - zde použita šablona s čísly


- zde použita šablona s čísly


No nejsou ty obrázky parádní :-) Pokud byste chtěli stejné, spěchejte k Lena-art, dokud ještě jsou.

prima den
Katka


KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram