Mixed media artworks

Ahoj,

chvilku jsem tu  nebyla, to proto, že jsem měla skvělou možnost jít se něco krásného naučit do zahraničí. Vyrazila jsem na prodloužený víkend do Polska, kde jsem měla hned 4 úžasné kurzy -  na mixed media techniky. 

U nás bohužel není moc kvalitních lektorek, a proto jsem volila zahraničí. Nejen, že je to parádní výlet, ale vyjde vás to o dost levněji než, když jsou pozvány lektorky ze zahraničí k nám (jejich cenu chápu, všechno stojí dost peněz, ale jsou i jiné možmosti). Polsky umím, anglicky umím, takže nebyla žádná jazyková bariéra.

S kamarádkou jsme si užily parádní prodloužený víkend plný tvoření, turistiky a skvělých lidí. A co vzniklo? Na to se můžete  podívat níže (vyjma jednoho projektu, ten není ještě hotový).

Do Polska se určitě ještě vrátíme. Je toho ještě tolik, co se dá naučit ...

Katka




















KateCrafts

2 comments:

  1. Tak tohle je úžasné. Každý kousek je originál a mě nejvíce uchvátilo to srdce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, měly jsme opravdu úžasné lektorky. Mixed media jsou vlastně děsně jednoduché :-)

      Delete

Instagram