Originální vánoční přání

Je to dlouho, co jsem sem psala, jsem ostuda, ale mám svou omluvu. Nejprve jsem se připravovala na kreativitu v Dubči, pak mě čekala inventura a poté jsem měla velikou hromadu zakázek, a ty jsou vždy velmi důležité.

Dnes vám jdu představit nová originální razítka. A nejsou to ledajaká razítka. Jsou to moje autorská razítka. V létě jsem se učila pracovat s vektory, malovat na počítači a upravovat obrázky. O pomoc jsem požádala kamaráda, který v tom umí chodit. A výsledkem je sada razítek. Dnes vám však ukážu pouze ochutnávku těch vánočních - špičatý vánoční stromeček dělaný z různých filigránů, nádherný vločkový stromeček, jemný lístkový věneček a úžasná pozaďová razítka s výraznými vločkami.

Letos tato razítka nejsou volně ke koupi.

Zde je hromádka přání, které jsem vytvořila, jen co jsem si razítka vyzvedla u řemeslníka.

Pozaďová razítka jsem také využila pro tvorbu přáníček s mou oblíbenou Gorjuss panenkou. Ve vánočním podání vypadá taky skvěle, co myslíte?

Přání si můžete koupit ZDE.

















KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram