Veselé mini cupcakes

Poslední sobotu prázdnin jsme se rozhodi udělat zahradní párty pro nejbližší přátele. Párty se moc vyvedla, počasí nezlobilo, jídlo bylo skvělé a hlavně společnost byla úžasná. Všichni se bavili.

Jako vždy jsem přemýšela co udělat pro děti, aby je to bavilo zobat. Pravidelně peču na párty cukroví, nemusí to být jen vánoční pečivo, zkuste udělat vanilkové rohlíčky na uzobávání na váš mejdan a budete za hvězdu. Nám nezbyl ani jediný :D

Pro děti jsem udělala mini cupcakes s nutelovým krémem a ozdobila jsem je obrázky. Využila jsem Penny Black - 9 lives, Lawn fawn - into the woods a Lawn fawn - Beep boop birthday. Cupcaky měly veliký úspěch. 

Obrázky jsem razítkovala Memento tuxedo black a vybarvovala Copicy. 














KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram