O tom jsem ani nesnila

Je zajímavé jak je někdy svět plný náhod. Minulý týden jsem svými ozdobami na cupcakes zaujala Paper Smooches a dnes se o mě píše u Hero arts. To je prostě neuvěřitelné. Přitom opravdu vznikly čirou náhodou. Že je budu péct jsem věděla, ale že je takto ozdobím mne prostě napadlo jen tak. Vymalovaných obrázků jsem měla doma hodně a tak jsem zdobila.

Je to prostě úžasné, Penny Black, Hero arts, Paper Smooches tři veliké firmy pohybující se ve světě carmakingu a scrapbookingu a u všech se objevilo moje jméno na jejich blogu. Je to pro mne veliká pocta, stále se považuji za začátečníka a ještě jsem tolik věcí nezkusila. 

Chtěla bych dodat odvahu všem, kdo se bojíte ukázat svá díla veřejně, neschovávejte se, zkuste to. náhoda je opravdu nevyzpytatelná.

článek u HERO ARTS je zde


KateCrafts

1 comment:

  1. Blahozelam! Nech sa nadalej dari, mas nadherne pranicka, ticho obdivujem a netrufam si zacat koli strachu zo zavislosti :)

    ReplyDelete

Instagram