Přání - sweet wonderful you


Nedávno do mého sysliště přibyla krásná razítka od Aladine, srdíčka ze série Stampo scrap. Tak jsem je chtěla vyzkoušet. Vytvořila jsem velmi jednoduché přání. 

K srdíčkám jsem si vybrala nápis z kolekce razítek od Hero Arts.


Tato srdíčka jsem vybrala.


Razítkovala jsem VersaMark průhledným embosovacím inkoustem a embosovala bílým em.práškem od Papermania.


Pozadí jsem vytvořila klasickou technikou nanášení Distress inkoustů.


Bílá srdíčka krásně vylezla na povrch díky syté barvě inkoustu.


Na kousek papíru jsem narazítkovala nápis opět pomocí VersaMark a embosovala růžovým papermania em.práškem.


Na Big shotu jsem vyřízla rámeček.


A zde je přání kompletní. Lehce dozdobený rámeček nakresleným rámečkem a připevněný pomocí krouceného provázku.

Vzniklo takové velmi jednoduché přání, jen tak. 




KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram