Mini renovace Tobíkova pokojíčku

Ahoj,

už je to dlouho, co jsem si nasyslila pár rolí vinylových folií pro mou siluetku. A konečně nadešel čas si je vyzkoušet.

Rozhodla jsem se, že s Tobíkem vybereme nové obrázky pro dvě  komody, které má v pokojíčku. Sice jsou komody dosti zničené (znáte to Ikea nábytek je často na kratší dobu, pokud si z něj dělají děti průlezky, schovávačky a podobně), ale ještě chvilku musí sloužit.  Byly na nich obrázky zvířátek no a to pro kluka už není to pravé.

Tak jsme sedli a našli nové.

Komody před renovací - vedle dole ten Bořek stavitel musel zůstat, ten je oblíbený :-)


Sundali jsme nálepky a odmastili vypucovali dvířka.


Obrázky jsem vyřezávala ve více kopiích i pro kamarádku. Vybrala jsem co nejjednodušší, aby se dobře lepily.

Folii jsem nalepila na řezací podložku, i když se to dělá jinak!!! v oficiálním návodu!!! , řezala jsem na přednastavené údaje - vinyl folie.



Tobík si nakonec sám zvolil kam obrázky nalepíme a pomáhal je i lepit, na to, že mu je necelých pět let, je to můj veliký šikulka. Obrázky chtěl jen nahoru, tak je tam má :-) Tak co tomu říkáte, není to super udělat si svou dekoraci do pokojíčku? A až ho zas nebude bavit, tak vyřežem třeba dinosaury nebo ufounky. Kreativitě se meze nekladou. 





KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram