MY NEW BLOG

If you are english speaking visitor please go to my new blog www.katecrafts.com

Kate

Saturday, October 26, 2013

Mini renovace Tobíkova pokojíčku

Ahoj,

už je to dlouho, co jsem si nasyslila pár rolí vinylových folií pro mou siluetku. A konečně nadešel čas si je vyzkoušet.

Rozhodla jsem se, že s Tobíkem vybereme nové obrázky pro dvě  komody, které má v pokojíčku. Sice jsou komody dosti zničené (znáte to Ikea nábytek je často na kratší dobu, pokud si z něj dělají děti průlezky, schovávačky a podobně), ale ještě chvilku musí sloužit.  Byly na nich obrázky zvířátek no a to pro kluka už není to pravé.

Tak jsme sedli a našli nové.

Komody před renovací - vedle dole ten Bořek stavitel musel zůstat, ten je oblíbený :-)


Sundali jsme nálepky a odmastili vypucovali dvířka.


Obrázky jsem vyřezávala ve více kopiích i pro kamarádku. Vybrala jsem co nejjednodušší, aby se dobře lepily.

Folii jsem nalepila na řezací podložku, i když se to dělá jinak!!! v oficiálním návodu!!! , řezala jsem na přednastavené údaje - vinyl folie.



Tobík si nakonec sám zvolil kam obrázky nalepíme a pomáhal je i lepit, na to, že mu je necelých pět let, je to můj veliký šikulka. Obrázky chtěl jen nahoru, tak je tam má :-) Tak co tomu říkáte, není to super udělat si svou dekoraci do pokojíčku? A až ho zas nebude bavit, tak vyřežem třeba dinosaury nebo ufounky. Kreativitě se meze nekladou. 





No comments:

Post a Comment