Veliká hromada přáníček

Krásný den,

jestli platí - jak na nový rok, tak po celý rok - tak mne čeká velmi kreativní rok 2013 :-)

Vytvořila jsem různá přáníčka pro děti i dospelé za použití papírů postříkaných IZINK inkousty - více ZDE. Dále jsem použila synova dětská razítka firmy AladinE a pak už jsem využila jen pár věcí :) -  jako úžasné fixy Letraset, Big shot a nějakou tu raznici. Samozřejmě embosovací polštářky color box a černý klasický polštářek, průhledný embosovací prášek a několik samolepících kamínků na ozdobu.

Vůbec mi nejde přáníčka fotit, tak se omlouvám za jejich kvalitu.

Všechna je možno zakoupit v mém Fler obchůdku. Snad naleznu více času, abych opět zprovoznila můj externí eshop :-) den je tak krátký!!!






































KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram