MY NEW BLOG

If you are english speaking visitor please go to my new blog www.katecrafts.com

Kate

Friday, March 16, 2012

Čoko dortík rychlá dobrota

Krásný den,

dnes pro vás mám úplně jednoduchý recept na dortík. Těsto lze ale i nalít do muffinové formy a udělat muffiny. Já jsem v rámci rychlosti použila kulatou dortovou formu.

250g polohrubé mouky
150g poctivého másla
1 prášek do pečiva
1 vanilkový cukr
1 celá čokoláda na vaření - nastrouhanat na jemno
2 vejce
1 zakysaná smetana - ten obyč 200g kelímek
120g cukru
navíc dávám trochu oříšků - potom odeberte tolik mouky, kolik váží strouhané oříšky

Máslo, cukry, vejce a zakysanou smetanu vyšlehejte. Poté přidejte prášek do pečiva a mouku. Do toho přidejte nastrouhanou čokoládu - Pokud je to moc husté - nevím proč u mne to bývá vždy husté, tak tam vlijte trochu mléka, aby to nebylo těsto šutr. Nebojte se, já si tak pomáhám často a výsledek je dobrý :-) Pokud se vám to zdá málo sladké, klidně to doslaďte. Čokoláda na vaření není moc sladká a i když je tam cukr, někomu se to může zdát málo.
Vložte do předem vyhřáté trouby a pečte na 160 stupňů 30-40 minut. Pomalu polehounku upečte.  Z formy dortík vyndejte až studený! No a nakonec můžete zdobit šlehačkou. Recept jsem našla na internetu, jen jsem ho upravila podle sebe.

takhle vypadala má dnešní snídaně



2 comments:

  1. Hummmmmm.... delicioso...
    Macoke.

    ReplyDelete
  2. vypada to mnamozne ..jdu na to ..ale na muffi verzi..diky za nedelni tip ;-)

    ReplyDelete