Tak už i můj nápad vykradli

Krásný den, no nevím zda krásný. Mě začal hnusně. Objevila jsem plagiátorku. Nevím co je to za módu všechny dobré nápady ukrást a vydávat je za své.

TATO paní simona mecová (irtema) ze stránek www.mimibazar.cz prachsprostě vykradla můj nápad na slimáčky a vydává ho za svůj. Dejte si na ni pozor.

Tímto mi vnukla nápad, že vytvořím blog, kde budu shromažďovat tyto nečestné lidi, udělám veřejný pranýř, jelikož, a to je velmi smutné. se kopíruje kdeco. U mnoha mých kolegyň výtarnic jsem se setkala se stejným trendem. Ale my se nedáme!! Ne, necháme se kopírovat a budeme bojovat všemi prostředky, proti těmto hnusným lidem, kteří nemají ani špetku vlastní fantazie, na to aby něco sami vytvořili.

Ano píšu tento článek ve velikém afektu a ne zrovna s klidnou hlavou, ale za svým názorem si stojím. Kradoucí lidi jsou hnusní, nečestní a kdoví co dalšího ještě páchají.

 Kolegyně výtvarnice, měly byste zájem o takový veřejný pranýř? Nebaví vás vykrádači nápadů??

zde kradení slimáci, fotografie vložena na internet 19.2.2012

mí originální, které šiju již přes dva roky (tato fotografie je rok a půl stará, jsou to ještě původní slimáčci, dnes mám mírně upravený střih)



aktualizace: paní danou fotku z Mimibazaru po mém emailu ihned smazala, ovšem to neznamená, že bych byla méně naštvaná

KateCrafts

1 comment:

  1. Ahoj Kačko, naprosto s tebou souhlasím. Slimáčci jsou jen jedni a to ty od Tebe... Ne nadarmo mi 4 sedí doma,..:D:D:D Ale proti plagiátorům je potřeba zasáhnout,.. je spousta těch, kdo si dají práci s vymýšlením něčeho, co tu ještě není,... A pak si přijde někdo, kdo to prostě jen občíhne a hned to vydává za své umění,... A ještě dá cenu na minimum, to aby ukázal, jak je ten originál příšerně drahý....Držím ti palce.

    ReplyDelete

Instagram