Přání pro chovatelskou stanici

Ahoj, 

listopad u mne bývá ve znamení různých zakázek, jednou z nejoblíbenějších je tvorba přání pro chovatelské stanice mých přátel. Dostala jsem svolení ukázat vám přání, která jsem vyráběla na míru pro Rusty Love, nejlepší chovatelskou stanici Zlatých retrievrů u nás - pokud sháníte chlupatého kamaráda z nejlepšího chovu, mrkněte sem - www.rustylove.cz .

Na každém přání byl vyřezaný retriever s dírkou, na přání je upevněn gelovými tečkami (to je ta věc co jsou díky ní přilepeny vzorky třeba  krémů v dámských časopisech, jen ty moje jsou šetrnější k papíru), pejsek slouží jako ozdoba přání, ale také jako originální vánoční ozdoba.

Přání jsem vyrobila několik desítek, zde je malá ukázka. Pokud byste si přáli také podobná, napište mi na obchod@broucek.cz, nějak se domluvíme, jen pozor přání na zakázku vyrábím od 10ks výše. 
















Prima den Katka

KateCrafts

1 comment:

Instagram