Pár přáníček z poslední doby

Ahoj,

trochu vás zanedbávám, nějak nestíhám nestačím. Je tolik věcí, které bych potřebovala stihnout, naučit se, vyzkoušet. Už se moc těším na prázdniny, syn bude u babi, budu mít více času na hraní a taky vyrazím na třídenní scrapbookový sraz do Polska jupíííííí (umím plynule Polsky, mám tam kus rodiny, nikdy jsem si nemyslela, že se mi bude tato řeč tolik hodit hihi) :-) Teď si trochu s Tobíkem užíváme školkových rým a nachlazení a téměř jako vždy každou od něj chytím a ta poslední teda stála za to, deset dní nudlí u nosu. Jsem zvědavá, zda se stav bacilů při nástupu do školy změní.

Tak alespoň pár přání, které vznikly poslední dobou. Docela se bavím tím, jak se mi daří měnit styly, pro tvoření do USA používám jednoduchý neboli simple a pro evropské tvoření zejména v rámci mé práce v design teamu pro I KROPKA zase používám zdobenejší, takový přechod mezi běžným přáním a shabby stylem (samozřejmě jen přechod, do čistého shabby stylu to má ještě daleko).

Ti krásní hmyzáci jak je nazývám, to jsou nová razítka od Pink and Main - klik sem. Jsou prostě boží. Jsou to kvalitní gelová razítka, moc dobře se s nimi razítkuje a tvoří. Jsou originální a neokoukaná.

Příště vám napíšu víc informací o tom jak používat digitální razítka a ukážu vám pár prima prodejních míst, kde je chodím nakupovat.

Hezký den
Katka












KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram