Novinka u ForArt - videa

Ahoj, 

nadešel čas posunout své znalosti dál, a tak jsem se o vánočních prázdninách místo válení u telky učila stříhat video. Pracuju na MacBook Air, takže program byl jasný iMovie. Po pár hodinách jsem střihla první video a radost byla veliká. Stále objevuju nové funkce a učím se učím.

K natáčení videa patří samozřejmě kamera, a tak mi můj skvělý manžel vyrobil stojánek na stůl pro kameru, vybrali jsme naši šest let starou kameru ze šuplíku, nabili ji a ona parádně funguje. 

K videu patří také dobré světlo, tak jsem zajela do Ikea a koupila si lampičky, které na osvícení pracovní plochy stačí.

No a zde je úplně první počin. video  pro ForArt, tedy pro našeho oficiálního dovozce plotru. Videa budou přibývat a já se budu doufám zlepšovat.

Prima den
Katka


KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram